آسمان شب

سحابی سر اسب

سحابی گل رز

سحابی آمریکای شمالی در نور فروسرخ

 1999 NGC در جنوب جبار

نمایی نزدیک از کهکشانی کوچک

زتا-مارافسای: ستارهٔ گریزان

سحابی عقاب از قله‌ی کیت

درون سحابی عقاب

قنطورس A
 
 
سحابی مرغ‌دریایی
 

NGC 1579: سحابی سه تکه‌ی شمال

سحابی ارابه‌ران

سحابی رزت

سحابي بازتابي مروپ

سحابی چشم گربه ای

سحابی پروانه ای

غبار سحابي جبار

 


نظرات شما عزیزان:

artadokht
ساعت22:59---4 شهريور 1391
,واقعااااااااااااااااااااااااا

artadokht
ساعت20:39---3 شهريور 1391
اشک عزیز گل کاشتی,

من که داشتم بیهوش میشدم از بس که زیبا بود این تصاویر باید 2 تا چشم دیگه هم قرض میگرفتم.

خدایا عاشقتمپاسخ:از نظرات معلومه عاشقت کرده حالیت نیست


dg
ساعت16:08---27 مرداد 1391
دمت گرم اشک بی نظیر بود برا من همش امد کلی حال کردم بازم بذار.
پاسخ:رو جفت چشام. اشک


اشک
ساعت17:37---26 مرداد 1391
سلام دوستان عزیز امیدوارم از این پست خوشتون امده باشه فقط یه سوال دارم چون کیفیت و حجم عکس ها بالاست می خوام بدونم همه عکسا برای شما باز میشه یا نه. با سپاس، دوست همیشگی شما اشک.
پاسخ:واقعا این پستتو دوس دارم برا منم یه چندتاش باز نکرد حیف..unknown


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 مرداد 1391 ا 11:22 نويسنده : اشک ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.